برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و IOS

برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید و IOS مجهز به سیستم مدیریت محتوا

امروزه تلفن های هوشمند خصوصی ترین وسیله هر فرد و نزدیک ترین وسیله به اوست و ما آگاهانه از این فرصت به وجود آمده برای خدمت رسانی به جامعه استفاده کردیم و قدم در راه تولید کاربردی ترین نرم افزارها برای این منظور گذاشتیم.

محصولات تولید شده، نگرش و دیدگاه متفاوت ما را در خصوص کاربرد تلفن های هوشمند نشان داده و بیان می کند که تلفن های هوشمند تنها ابزار سرگرمی نیست و آنها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که با امکاناتی به مراتب بیشتر به سادگی قابل حمل هستند. شرکت پاژ این افتخار را دارد که با دانش فنی همکاران خود، از این امکانات و تکنولوژی ها در جهت خدمت رسانی به مشتریان خود بهره برده و نرم افزارهایی کامل و کارآمد تولید نماید.

از سال 2007 به بعد با گسترش تلفن های همراه هوشمند که از قابلیت های فراوانی همچون کامپیوتر برخوردارند، دسترسی کاربران این تلفن ها به اینترنت و نرم افزارهای کاربردی گسترش یافته و بطوریکه اکثریت کاربران تلفن همراه امروزه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. در بین سیستم عامل های این دسته از گوشی ها سیستم عامل اندروید پر مخاطب ترین سیستم عامل حال حاضر جهان می باشد. از این رو می بایست به این بستر در جهت اهداف تبلیغاتی برای گسترش کسب و کار، معرفی و ارتباط با مشتریان توجه ویژه ای نمود.

خدمات برنامه نویسی اپلیکیشن داده پردازان سیمرغ شامل برنامه نویسی نرم افزارهای تبلیغاتی و کاربردی برای سیستم عامل های اندروید و IOS می باشد که این امر با استفاده از متخصصین مجرب حوزه آی تی صورت می پذیرد.

” یادآور می شویم کلیه اپلیکیشن ها دارای کنترل پانل اختصاصی و هوشمند برای بروزرسانی اطلاعات و محصولات است.”