طراحی وب سایت و توسعه تجارت الکترونیک

نظر به اينكه استفاده از ابزار فن آوري اطلاعات در سازماندهي اطلاعات درون سازماني و همچنين معرفي شركت و محصولات آن با استفاده از شيوه هاي نوين تبليغاتي در معرفي موسسه و تبادل پيام آن و يا به عبارتي در فروش سرويس و كالاي آن نقش بسزايي را ايفا مينمايد، از اين رو ما با بهره گيري از نيروهاي متخصص، كارآمد و با تجربه در عرصه هاي مختلف اطلاعاتي و تبليغاتي، آمادگي خود را جهت انجام پروژه هاي زير اعلام مي داریم.

 

طراحی وب سایت مجهز به سیستم مدیریت محتوا

امروزه استفاده از وب سايت به عنوان بهترين روش اطلاع رساني بر همگان آشکار است، اما چرا وب سايت؟ آيا تا کنون به پاسخ اين سئوال انديشيده ايد که چرا بهره گیری از وب سايت لازم است؟ در پاسخ به اين سئوال به چند نکته اشاره مي کنيم :

  • هزينه وب سايت از ساير روش هاي تبليغاتي و اطلاع رساني کمتر است
  • ارتباط در وب سايت با مشتريان دوطرفه است
  • اطلاعات وب سايت هميشه مي تواند بروز شود و اخبار و اطلاعات به سرعت در اختيار عموم قرار گيرند.

طراحان و برنامه نویسان با تجربه داده پردازان سیمرغ همواره خود را موظف مي دانند براي هر پروژه مسيری تازه و بكر را انتخاب كنند و بدين ترتيب تلاش مي كنيم هر پروژه به نتايجي متمايز از سايت هاي موجود بيانجامد.

همچنین شرکت ما با توجه به طیف گسترده مشتریان که از نیاز ها و سلایق متفاوتی برخوردارند وب سایت هایی مجهز به سیستم مدیریت محتوا را در قالب بسته های متفاوت، با امکانات و قیمت های مختلف تهیه نموده تا مشتریان عزیز را در امر انتخاب صحیح یاری نماید.

 

پرتال های تخصصی

تسلط كامل ما بر زبانهاي برنامه نويسي باعث شده به راحتي از ابزارهاي مختلف (PHP,ASP,ASP.Net,AJAX, SQL Server,…) در طراحي استفاده كرده و از تركيب آنها با قابليتهاي خلاقانه خود يك سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر وب (مانند نرم فزارهای اداری) كاملا مجهز و پيشرفته با امکانات خبرنامه، فروشگاه الکترونیکی، نظرسنجی و …. را ايجاد كنيم.

پرتال های تخصصی، سیستم های مدیریت محتوایی هستند که با توجه به نوع سفارش و نیاز مشتریان عزیز برنامه نویسی می شوند و کاربرد گسترده ای بسته به نیاز تخصصی مشتری می توانند داشته باشند. این پرتال ها قابلیت ایجاد سیستم های اتوماسیون و مدیریت منابع انسانی و … را نیز بسته به سفارش می توانند داشته باشند.

 

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

امروزه یکی از موفق ترین روش های تبلیغات استفاده از وب سایت ها و سیستم های مبتنی بر وب می باشند و این مهم وقتی چشمگیرتر خواهد بود که رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل بالا باشد و با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع فعالیت مجموعه در موتورهای جستجو، وب سایت مورد نظر در صفحات اول نمایش داده شود تا بازدید و برد تبلیغاتی سایت بالا رود و در نتیجه سرمایه گذاری که در این حوزه شده ثمر بخش واقع شود.

متخصصین ما با بهره گیری از دانش طراحی وب مطابق با استاندارد های W3C و استانداردهای موتورهای جستجو، وب سایت های مورد نظر را بهینه سازی نموده و سایت شما را به پربازدیدترین وب سایت های حوزه کاری و فعالیت مورد نظر تبدیل می کنند.